Dengar Taklimat Sambil Shopping Baju Khalis Di Jusco

Lamanyer tak update blog nihh...sebok sangat sekarang nih,mengalahkan PM kita ler pulak..hari ni aku kener pergi ke Ipoh ada taklimat berkaitan skim lantikan yang diberi secara opsyen..yer la kan sekarang ni pembantu tadbir rendah telah dijumudkan..dan telah dinaikkan kepada pembantu tadbir gred n17.jadik gembira tak kepalang la...duit dapat pangkat pon dapat..rezeki tuhhh...alhamdulilah dengan rezeki yang diperolehi..jadik bila diberi taklimat tentang opsyen ni..risikonyer adalah melibatkan pertukaran ...ialah mana yang lama berkerja ditempat sendiri terpaksa bertukar keluar yang ada kekosongan jawatan yang diberi nih..aku pon tak terkecualilah.....
MySpace..tapi aku nak tukar dekat dengan suami aku..tak larat la dok jauh jauh nihh...tension tau...duit pon banyak melayang weii....bila aku mintak tukar jer tak bagik..kata takut takda pengganti ler..apa punya orang..bila kita tukar adala penggati...(aku geram kat orang nih tahap cipan sesungguhyer)
MySpace..pastu nak tumbuk jugak orang nih MySpace...tolong tolong la...itulah rintihan hatiku setiap hari...ingin dekat dengan suamiku..jangan jauhkan kami lagik..................alamakkk cedihh ler pulak...ok lah...dah habes dengar taklimat..apa lagik balik ler..tp sebelm balik sempat jugak aku shoping baju baju dan seluar untuk khalis nih...ni jerla baju n seluar yang aku sempat beli untuk khalis...tengah sale ni..gila shoping jugak aku nih


ni seluar khalis jenama baby kiko..sempat beli 2 helai jer




 
jenama poney..mahal..tapi tengah sale..jadik murah..jadik bolehla beli kalu tak sale tak mampu nak beli



jenama poney gak...cute



baju tshirt poney lengan panjang...



kameja jenama poney...



jenama j baby(jusco punya jenama kut)



baby kiko tshirt



sama gak baby kiko




poney kemeja lagik












ni jer yang sempat aku beli untuk khalis....ada rezeki lebih..jadik belilah untuk khalis...mesti dia gembira..sayang ibu kat khalis


0 comments: