Hand Phone Kak Yati Hilang

Pagik tadi aku perge macam biasala...tengah dok sesebok wat kerjer...dengan kelam kabutnyer adalah sorang kakak ni terjerit-terjerit kat luar"iraa katanya...tolong call hp akak...hp akak hilang semalam katanya" aku terkejut jugak...kakak yang terjerit-jerit tu lah kak yati (tuan punya hp yang hilang tuh)..jadik aku pon cuba la call...sah memang sah no yang anda dail tidak dapt dihubungi...aduhh terduduk jugak...yer la kesian kak yati..hpnyer tuh dah la baru di beli..mahal gila...yer la E71..sama hp ngn aku punya..sebijik...apa lagik..aku pon tanya lah..macam mana kejadian tuh..dia pon mula kan cerita...dia kata dia tido macam nak mati..tak sedar-sedar dah(tu lah kak tido tuh bukak lah sikit mata..heheh)...dia tak sedar pintu bilikyer terbukak...kira masa dia tidola hpnyer tuh hilang...yang heranyer pintu grill kat bawah tuh berkunci...jadik tak mungkin orang luar yang curik (pada pendapat aku lah)...mesti bebudak lam bilik tuh jugak...tak pala...dia dah buat pon report...tapik hatinyer tetap gundah gulana hp kesayanagan hilang la katakan..kalau aku pon mau tak tido seminggu (yerker)...harap-harap hp tuh di jumpai la semula

0 comments: