BILA KHALIS KE SUNGAI PETANI DAN YAN KEDAH



alahai lama betui tak tulis blog..bukan apa kadang bz sangan dengan kejer..lagik pon khalis pun suka buat blog(maksudnyer menggangu aku bila nak hapdet laptop)..so wktu aku tulis blog ni khalis dah pon tidur..jadik inilah peluang untuk aku tulis sikit-sikit..Jadik pagi tadi aku ngn family pergi ke majlis pernikahan sepupu aku..Alhamdulilah semuanyer berjalan dengan lancar.Tapi ada satu yang buat aku tension ialah bila khalis sudah memulakan aksi lasaknyer di masjid tadik..tak larat nak dikerjer..kiter kejer lagi laju dia berlari..mengah aku dibuatnyer...aku takut tok kad marah jer karang..tapi nasib la tak kerner marah..kalu tak kan naya..Habis jer majlis pernikahan..kami terus pergi kerumah pengantin perempuan untuk menjamu selera..perut memang dah berdondang sayang jer...bila sampai jer kat umah pengantin..turun jer dari kereta terus khalis terjerit air..air...air.yang aku ni ingatkan apa rupanyr dia nampak ada tali air kat belkang rumah tuh.em khalis khalis khalis..macam-macam anak ibu..hehehhe

Kami dihidang dengan perbagai makanan..perut dh lampar lajulah makan..tapi khalis tak nak..dia hanya nak kan buah pisang je..ok lepas dah makan..berborak-oraklah seketika..lepastu masa untuk pulang...dalam perjalana pulang sempat jugak kami pergi pusat membeli belah yang baru di sp tuh namanya village mall..bila masuk kat dalam takder ler menarik mana..mungkin banyak kedai yang tak bukak lagi..jadik kami keluar lah awal..destinasi seteterusnyer dalah ke Tesco yang baru dibukak..abah nak cari ubat dia kat watson..tapi ubat yang dia nak tuh takder lagi..jadi kami berjalan-jalanlah satu tesco..adalah jugak barang yang aku sempat beli..utamanye tuala untuk rumah baru..

kemudian apa lagik..masa untuk pulang lah...jommmm




0 comments: