Cara Pengambilan SIY

Pagi
JUS SIANG (label merah) Mesti di ambil selepas sarapan pagi

*Jangan diambil dengan perut kosong*

Tengahari
Makan tengahari ,tetapi digalakkan dalam kuantiti yang terkawal dan sederhana serta mengurangkan makanan yang tinggi kandungan lemak dan minyak.

Pastikan anda minum sekurang-kurangnya 2-3 liter air sehari

Malam

Makan malam seperti biasa. JUS MALAM(label Hitam) di ambil sebelum tidur

*Di galakkan makan malam sebelum Jam 8 malam bagi memastikan makanan telah dihadamkan sepenuhnya sebelum anda tidur*

Untuk kali pertama dalam dunia produk pelangsingan, 6 unsur paling efektif yang telah diperkenalkan sebagai esen pati semulajadi yang dapat memberikan kesan yang sungguh menakjubkan telah digabungkan dalam penghasilan produk SIY- Slim it yourself


Ramai saintis berpendapat bahawa ia adalah salah satu daripada penemuan yang paling hebat di alaf ketiga ini. Pakar-pakar juga berpendapat SIY adalah produk yang paling BERKESAN, CEPAT dan SELAMAT.

S.I.Y adalah penghapus lemak degil yang paling kuat dan ia merupakan penggunaan penyelidikan teknologi dalam bidang kelangsingan tubuh badan.

Pengabungan 2 formulasi unik (SIY Siang & SIY Malam) dengan setiap satunya mengandungi 3 jenis kandungan aktif yang boleh memberikan kesan yang efektif dan ditawarkan sebagai esen semulajadi.

Keputusannya nyata samaada anda mengidap masalah berat badan yang lebih,penakungan air,bertubuh badan besar,perut buncit atau anda hanya ingin menghilangkan beberpa kg/paun berat badan anda.

INILAH CARANYA UNTUK MENGURANGKAN BERAT BADAN ANDA SECARA NYATA SERTA PALING SELAMAT DAN KESANNYA DAPAT DINIKMATI DALAM JANGKA MASA YANG PANJANG.

0 comments: