Bila Aku Di Ngorat

MySpace

Adoii nak ketawa pon ada.....ok ler meh aku ceritakan apa yang berlaku pagi tadik.Pagi tadik selepas jer sarapan pagi aku terus jer pergi ke pekan ingat nak carikan pampers si khalis..sebab dah tinggal sikit..Then bila aku sampai jer kat pekan..mak aighhh parking penuh ler pulok adousss
.ni macam kat kl ler pulak parking punya payah carik..dah penat pusing-pusing carik dapat ler jugak satu parking tuh pon jauh ..tkpaler janji aku dapat parking..lepas jer park moto...aku pon dengan keayuanyer berjalan la menuju ke destinasi yg sepatutnyer..sebelum nak tiba ke destinasi itu..aku terpaksa melintas di hadapan banyak kedai...dalam tengah berjalan jer..tetiba adalah seseorang menegur aku dengan lagak bunyinyer"haii adik sorang ker...boleh abe kenal katanyer"..aku buat tak tauler.malas nak layan...jalan punya jalan..aku berhenti kat satu kedai gambar namanyer kedai gambar besin (nak carik album kejap) dalam percarian tuh aku terhenti sebab dikejutkan oeh kedatangan pendatang tanpa izin yang tak dijemput oleh aku..terkejut aku..ingatkan sapa rupa-rupernyer mamat yang tegur aku radik tuh datang kat aku..ingatkan nak apa...rupa-rupanyer mintak no tel..aku dengan selamba jer jawab..dik dik oii aka ni dah kwen...nak ker no tel..dia pon nampak terkejut gila
...dan dia cakap..ala sori-soriler nampak macam tak kwen lagik.(ooooo adakah aku macam anak dara lagik..perasan seketika   ..aku cakap..tui lar lain kali jangan main terjah..kan dah kener..sapa jugak yang malu..lepas dia mintak maaf...dia pon berambusla dalam keadaan yang aku raa tentu malau dan frush


MySpacelari.lariiiiiiiiiii.lari.takut kener ngorat lagik

0 comments: